Cele Samorządu Uczniowskiego:
- Kształtowanie poczucia przynależności do społeczności szkolnej;
- Przygotowanie do umiejętności podejmowania obowiązków oraz ponoszenia za nie odpowiedzialności;
- Ubogacanie społeczności uczniowskiej w sferze kulturalnej, rozrywkowej oraz naukowej;
- Wspieranie i rozwijanie kreatywności uczniów;
- Wyrabianie umiejętności planowania zadań;
- Tworzenie przyjaznej i kulturalnej atmosfery w szkole;
- Rozwijanie umiejętności działania w grupie.
ROK SZKOLNY 2025/26
Skład Samorządu Uczniowskiego - klasy 1-3:
Przewodnicząca – Roksana Michniewicz kl. 3 B
I Wiceprzewodniczący - Mateusz Liwski kl. 3 A
I I Wiceprzewodniczący - Kazimierz Mendel kl. 3 D
Skład Samorządu Uczniowskiego - klasy 4 -8:
Przewodnicząca - Justyna Milejska kl. 5 A
Maksymilian Sobociński - kl. 7A
Jakub Jączak - kl. 8 E
Poniższe zdjęcia prezentują aktywność oraz prace uczniów wykonane
w ramach działalności Samorządu Uczniowskiego.
ROK SZKOLNY 2022/23
Od początku roku szkolnego 2022/2023 w naszej szkole Samorząd Uczniowski prężnie działa.
W drugim tygodniu września udało Nam się zorganizować głosowanie, w którym wszyscy uczniowie wybierali skład uczniowski do Samorządu Uczniowskiego.
Przewodniczący – Mateusz z kl. 8a
Zastępca – Justyna z kl. 3a
Doradca – Jakub z kl. 5e
Zorganizowaliśmy dwie akcje: „Dzień ćwiczeń przed lustrem” oraz „Dzień jabłka”. Dzieci wraz ze swoimi wychowawcami z zaangażowaniem brały udział w zaproponowanych lekcjach, co teraz możemy podziwiać na zdjęciach.
Dzień Dyni
28 października w naszej szkole Samorząd Uczniowski wraz z kuchnią szkolną zorganizowali
Dzień Dyni. Klasy 1b,1c,2a,2c,3c,4b,4c,5b,5d,7c,8e brały udział w konkursie pt. „Dzień Dyni”.
Prace były niesamowite, dlatego były tylko pierwsze i drugie miejsca.
Nauczyciele ubrali się w pomarańczowe stroje, Pani Kasia przygotowała dla nauczycieli dyniową ucztę,
a Nasze dzieciaki mogły delektować się pyszną zupą dyniową.
Techniki wspierające terapię logopedyczną
Na zajęciach logopedycznych staramy się wykorzystywać różne metody i techniki wspierające terapię logopedyczną. Korzystamy z aplikatorów wieloigłowych, które pomagają poprawić ukrwienie i dotlenić mięśnie. Na zdjęciu aplikator jest użyty do stymulacji mięśnia żwacza. Staramy się, żeby pacjent zamknął buzię, lepiej radził sobie z żuciem i obróbką kęsa.
ROK SZKOLNY 2025/26
Skład Samorządu Uczniowskiego - klasy 1-3:
Przewodnicząca – Roksana Michniewicz kl. 3 B
I Wiceprzewodniczący - Mateusz Liwski kl. 3 A
I I Wiceprzewodniczący - Kazimierz Mendel kl. 3 D
Skład Samorządu Uczniowskiego - klasy 4 -8:
Przewodnicząca - Justyna Milejska kl. 5 A
Maksymilian Sobociński - kl. 7A
Jakub Jączak - kl. 8 E